Sovrummet



På allmän begäran (Soffans) så kommer här en efterlängtad uppdatering! Mitt sovrum är väldigt snart klart och det ser ut som ovan, det enda som är kvar att köpa är golvlampa, lite nya sängkläder och fler Lexington kuddar. Himla fint!
Köpte skinnfåtöljen på Blocket igår, den blev allmänt sågad av de flesta i min omgivning - Men jag tycker den är så HIMLA fin! 400kr fick jag ge för den och sen är sådär härligt "in-sutten", men skinnet är ändå i jättebra skick.
Jag ska behandla den med en speciell möbelpolish som gör den liiite lite mörkare bara (den är inte så ljus som på bilden, men jag vill ändå ha den snäppet mörkare).

Det känns överflödigt att nämna att jag älskar New-England stilen..

Kommentarer
Postat av: Soffan

Fy fasen vad grym header!Jag känner att det kanske kan bli något av dig ändå. Jobba liiite mer på att få den där genuina old school känslan bara. Man kan ju inte bli proffs (som jag dårå) direkt ;-)



Fåtöljen ser för övrigt jävligt najs ut! Syrran visade för mig på blocket. Inte ditt fel att andra inte fattar. Inte lönt att kasta pärlor åt svin. LiXom.

2008-10-13 @ 16:45:59
URL: http://jomensaatte.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag gillar den oxå. Det kommer att bli så bra så

2008-10-14 @ 17:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0